Utgående axeln från växellådan (dvs ingående i ODn) är väldigt lång. Gissningsvis 2-3 dm lång. Det innebär att ODn måste kunna dras rakt bakåt lika långt för att gå fri från axeln. För att ODn skall gå fri från kardantunnelns "golv" måste motorn kunna sänkas mycket i bakänden för att ODn skall gå fri från "golvet". Jag skulle gissa att det inte går eftersom motorn topplock kommer att ta i balken i torpedplåten "för tidigt".
Det borde dock gå att göra en bedömning om det kan gå genom att titta hur mycket plats som finns på olika ställen i bilen.
Nästa problem uppstår när man skall montera tillbaks ODn på växellådan. Har man inte ställt in splinsen rätt i ODn är det lite besvärligt att få in axeln från växellådan i ODn. Det förefaller besvärligare att i så fall lirka in axeln i ODn när man ligger under bilen. Dock borde det gå. Bäst är i så fall att använda verktyget SVO2835 (tror jag det är) så att man är säker på att splinsen står rätt i ODn redan innan man försöker trä dit ODn
Min gissning är att svaret på din fråga är : Nej det går inte! Eller i varje fall att jobbet blir enklare att plocka bort båda växellådorna samtidigt!