Vet inte om det bara är jag som upplever att klubbsidan är enormt seg att ladda fortfarande, mycket konstiga defekter märker man t.ex man ser inte vissa annonser förrän man loggat in, att orientera sig på hemsidan är tyvärr för trögt, inte upplägget utan rent hastighetsmässigt. Nåt är ju fel, det kan man väl vara klar över men vad gör att man inte kan hitta problemet.
Vill man t.ex rösta på en bild i bildtoppen ( som dock visar bilder på samma och dom minst besökta bilarna hela tiden (förutom Mats bil) , det är väl nåt som verkligen bör vara "olika gång för gång",så möts man av felmeddelande ( security check 109) , och navigera runt, det går snabbare att ladda hela volvos reservdelskatalog än att byta en vanlig sida på hemsidan.
Det blir ju tyvärr så att all kommunikation börjar nu mer och mer ske på facebook, dvs nåt jag själv avstår från att delta i då jag anser att en hemsida med forum bör kunna fungera för klubben.Det känns ju lite som den självdör om man inte tar tag i problemet, vilket vore trist. Vilket då slutar i att det blir facebook som står för alla medlemmars diskussioner, förlorar man dessa så blir nog det inget annat än en sakta men säker hemsida som kanske får nåt nytt beroende på styrelsen eller hemsida ansvariga som får söka informationen på just p1800´s facebook.
Jag vet att det var både lite trilska och upprörda diskussioner om just hemsidan och forumet förut, jag hoppades själv att det skulle gå över med lite problemlösningar rent tekniskt, men ser just problemet består och att många nog drar sig för just hemsidan och forumet här för att låta facebook bli den sociala portalen för p1800 i Sverige.
Alla arkiv och tekniska artiklar är ju suveränt
Och det är ju ett problem för oss som av olika skäl inte använder just facebook.
Ser gärna lite kommentarer om detta, det är ju trots allt den hemsida som skall hålla i "aktuell information" och forum för diskussioner, och vara det p1800 navet i etern, eftersom man numera sköter kommunikation på just webben.
Jag hoppas det tas som konstruktiv kritik, jag värnar ju naturligtvis om klubbens hemsida, forum och hållbarhet.