Birre skrev:
Hej Per
Håller med dig till fullo,det är vi forumanvändare som bygger forumet.
jag försöker svara på inlägg som jag har kunskap om.
Det tycker jag fler skulle göra ,,då först får vi ett levande P1800 forum.
Mvh Björn
Riktigt, och vad bör styrelsen eller klubben göra för att stärka upp motivationen för att göra så att vi får ett levande forum,
och vad kan vi som medlemmar göra?
Har haft diskussioner med andra medlemmar och icke medlemmar som övergett detta forum och hemsida för enbart facebook, dom anser att allt händer där , från spontanträffar till svar på frågor , och eftersom det mediet gör att respons är snabb så ser dom ingen anledning att "byta ner" sig ( vilket jag förstår logiken i ) men hur skall det bemötas ? Man önskar att styrelse kanske skulle blanda sig i debatten och "motivera"?
Undrar vad som kan motivera solidaritet och kanske är det så att 2015 är det just dessa "snabba" medier som gäller och man får acceptera läget att så här har det blivit och det är inte så mycket att göra åt situationen? Men det är ju dock styrelsen som måste besluta vad som bör göras och frågan kvarstår, vad görs och hur tänks det där? Är det ett problem eller är skygglapparna på och man hoppas att det går över av sig själv?
"Det lär ju tyvärr inte hända nåt bara för att jag beklagar situationen" kanske alla tänker, det kanske är det som är problemet....