Forumindex Allmänt Forum - feedback missbruk av behörigheter

missbruk av behörigheter

Här kan du ställa frågor om hur man använder detta forum samt ge oss återkoppling! Välkommen!

Inlägg 24 maj 2017, 08:49

Inlägg: 104
Ort: Stockholm

Jag tror mig se att Mike1800 åtagit sig att förmedla mycket av det som står på Facebook till detta forum, kanske det blir
missriktat om såna länkar kopplas ihop på dom skärmdumpar som han postar, men jag kan ha fel men behovet finns ju att
på nåt sätt föra över viss "nyttig" information som enbart kanske postats i Facebook.

Jag förstår att vissa känner sig kanske "överkörda / missbrukade" när deras inlägg blir viderbefodrade på olika sätt.

Mike1800 själv borde svara herr Lars Bd, och kanske ni hittar en lösning som gör att nyttan med att det byts information mellan
forumet och Facebook säkerligen finns, men hur och på ett sätt som alla kan vara glada över.

Problem uppstår ju när det blir två olika läger, med samma syfte, men olika sätt att vilja ha sin information på.
Men som med en motor som hackar, det går alltid att åtgärda.....

Inlägg 24 maj 2017, 11:25

Inlägg: 312
Missbruket har ingenting med skärmdumpar och eller diskussioner från Facebook att göra utan att mike1800 har ändrat i andras inlägg bland annat mina och lagt till saker som jag inte vill bli sammankopplad med.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
mike1800 ge fn i mina inlägg.

Inlägg 24 maj 2017, 13:11

Inlägg: 266
Ort: Karlskoga

Angående kommentarer från Lars Bd om Facebook länkar i menyer

Jag har i slutet av vissa inlägg en sen natt råkat lägga till en Forummeny.

Det var ett stort misstag som jag ber om ursäkt för. Har försökt att reparera felet genom att gå igenom ca 4-500 Foruminlägg manuellt och tagit bort nedanstående Facebookmeny ur aktuella inlägg, runt 10-20 st. Kan inte garantera att alla Facebook menyer är borttagna men gissar på att över 99% är borttagna.
(Redigerat inlägg)


Tillbaka till Forumet! eller
Till Volvo P1800 Instagram
Till Volvo 1800 Picture Gallery
Till Svenska Volvo P1800 klubbens Hemsida!
Till Svenska Volvo P1800 klubbens Facebooksida!
Till Officiella Facebooksidan för Svenska Volvo P1800 klubben!

© Svenska Volvo P1800 Klubben! /mike1800 " ;-) "

Inlägg 24 maj 2017, 15:03

Inlägg: 312
Man råkar inte ändra 10-20 inlägg skrivna av andra användare.
All text om lagring av Facebook på forumet i föregående inlägg har inget i den här tråden att göra, samma text finns redan i flera andra trådar. Upprepning och dubbelpostning blir i alla fall inte jag gladare av men avsikten är kanske att dölja tidigare inlägg i tråden.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
mike1800 ge fn i mina inlägg.

Inlägg 24 maj 2017, 16:38

Inlägg: 441
Ort: Göteborg
Följande synpunkter har egentligen inte med trådrubriken att göra men jag tar mig ändå friheten att komma med några av mina högst personliga synpunkter med tanke på ditt inlägg här ovan mike1800 (170525. mike 1800 har nu ändrat sitt inlägg här ovan så att de tre sista synpunkterna inte längre har relevans för denna tråd):

- en hel del av de länkar du lägger in i detta forum från Facebook tycker jag är bra. Jag är sällan inne på Facebook och skulle med stor sannolikhet missa dessa om inte du länkade dem hit. Dessutom blir dom lättare att hitta i framtiden i detta forum jämfört med på Facebooks hundratals sidor med osorterad information

- dock har jag svårt att se nyttan av ett inlägg som det här ovan. I min dator är ditt inlägg, mike 1800, 31 sidor långt och redan efter 2-3 sidor tröttnar jag på att läsa vad ditt budkap är. Jag hoppar helt enket över vad du skriver och det var väl inte riktigt meningen med allt arbete du lagt ner på inlägget

- dessutom har jag svårt att förstå vitsen med att repetera samma budskap flera gånger i samma inlägg. Så tex återfinner jag de flesta bilder i ditt inlägg här ovan på två ställen. Gissningsvis är texten vid bilderna med på två ställen också (jag gissar för jag har ju inte orkat läsa inlägget)

- flera av bilderna (och gissningsvis texten) har jag sett i en eller flera av dina tidigare inlägg här på forumet. Det förstår jag inte heller vitsen med

Inlägg 06 okt 2017, 17:07

Inlägg: 312
I moderationsloggen finns bland annat detta
mike1800 94.254.53.12 01 okt 2017, 08:37 Redigerade inlägg “Evenemangskalendern!” skrivet av » Lars Bd
Jag tyckte att mina inlägg tidigare här i tråden och även min signatur var ganska tydliga i om vad som gäller och ej kunde missuppfattas, detta var tydligen fel. Varför har du återigen varit i mina inlägg och petat.

Även här
mike1800 94.254.53.12 14 sep 2017, 07:09 Redigerade inlägg “Re: Tips för monteringsordning av tom kaross?” skrivet av » Per Lu
har du varit.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
mike1800 ge fn i mina inlägg.

Föregående

Återgå till Forum - feedback