Forumindex Allmänt Forum - feedback Angående Lars Bd´s opassande språkbruk!

Angående Lars Bd´s opassande språkbruk!

Här kan du ställa frågor om hur man använder detta forum samt ge oss återkoppling! Välkommen!


Inlägg: 266
Ort: Karlskoga

Kopia på mail skickat till Ulf Selstam söndagen den 2017-10-01:

Hej!

Tack för ditt mail.

Är du snäll och ber Lars Bd ta bort/ändra nedanstående signatur. Då man går med som medlem i P1800´s klubbforum så accepterar man att inte posta något grovt, obscent, vulgärt, förtalande, hatiskt, hotande:

Eftersom du har dåliga ögon och inte kan läsa gör jag det tydligare. mike1800 ge fan i mina inlägg.

Lars Bd´s signatur.

Jag tycker inte att Lars Bd´s språkbruk passar i en veteranbilsklubb med familjemedlemmar.

Det finns även vissa Netikett regler att följa:

Netikett (på svenska även nätetikett, nätvett eller nätikett), bildat i analogi med engelskans netiquette, är oskrivna och skrivna etikettregler och rekommendationer för uppförande på Internet, främst vid skriftlig kommunikation vid till exempel e-post, e-postlistor, chatt och diskussionsgrupper.


"mike1800 ge fn i mina inlägg."

Kan inte se mycket ändring i din text förutom stavningen till fn men storleken har i alla fall minskat.


Tillbaka till Forumet eller
Till Volvo P1800 Instagram
Till Volvo 1800 Picture Gallery
Till Svenska Volvo P1800 klubbens Hemsida!
Till Svenska Volvo P1800 klubbens Facebookgrupp!
Till Officiella Facebooksidan för Svenska Volvo P1800 klubben!

© Svenska Volvo P1800 Klubben! /mike1800 " ;-) "


Inlägg: 312
Nu har jag ändrat men att du hänvisar till nätettikett och samtidigt utan lov ändrar andras inlägg för att få det att se ut som att de delar din uppfattning är att kasta mycket stora stenar i glashus. Varför var du och fingrade i mitt inlägg 01 okt 2017 när det långt tidigare tydligt framgått att det inte var tillåtet?
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
mike1800 ge fn i mina inlägg.


Återgå till Forum - feedback

cron