Forumindex Allmänt Allmänt Diskussionsforum - frågor och svar om ALLT som rör Volvo 1800 Söker en P1800

Söker en P1800

Här kan man ställa alla möjliga frågor, generella diskussioner, frågor som är svåra att placera i någon kategori nedan!.

Inlägg 09 mar 2016, 20:09

Inlägg: 1
Man får nog kalla sig en tok, när det gäller bilar, och då i synnerhet Volvo, och P1800 som den stora drömmen. Jag har faktisk haft två stycken, den sista såldes i 2001, då det var hus som gällde på den tiden. Nu är man 61, och vill gärna leta rätt på en 1800, gärna en med lite pill, men inte rost. Årsmodell är inte så noga, alla modeller har sin charm, min kompis har en -61:a, och den är toppenfin. Jag gillar -65 och -66 modellerna, dom har mer klassisk prägel, än dom nyare, men gillar E modellerna med.
Om det är någon här inne, som funderar på att sälja, men inte riktigt bestämt sig, så kan jag lova, att bilen får den bästa vård.
Jag bor i Norge, det uppskattas möjligen inte av alla, ref: ett samtal med en säljare, Jag säljer INTE til Norrmän !!
Jaja, han om det, vi är ju grannar, och hobbyn känner nog inte av gränserna, som vissa säljare gör ibland. Om någon har en bil, som evt. kan vara till salu, så tveka inte att ringa 0047 9188 1771, eller maila: roaly@online.no Jag väntar i spänning.
Vill tacka klubben, för mitt medlemsskap, det blir nog några interessanta år framöver.

Återgå till Allmänt Diskussionsforum - frågor och svar om ALLT som rör Volvo 1800