Forumindex Bilens kategorier Tillbehör & Övrig utrustning Anpassad mugghållare till P1800 inför sommaren

Anpassad mugghållare till P1800 inför sommaren

Radio, stereo, Air Conditioner, bagagehållare, extraljus, trimförgasare, trimdetaljer...


Inlägg: 266
Ort: Karlskoga

Anpassad mugghållare till P1800 inför sommaren

Bild
Bild
Bild
(Foto George Ardavast Minassian från Volvo 1800 Series International Owners)

Bild

Inlägget Anpassad mugghållare till P1800 inför sommaren kommer från Volvo 1800 Series International Owners.


Mugghållare från Biltema.

Bild
(Foto Biltema. Mugghållare Art.nr 25-223)

(Redigerad 2020-02-16 då "Custom drink holder" blev mindre lämpligt översatt i bilsammanhang av Google Translate)

Tack för att du påpekade det så jag kunde rätta till missödet.


Tillbaka till Forumet eller
Till Volvo P1800 Instagram
Till Volvo 1800 Picture Gallery
Till Svenska Volvo P1800 klubbens Hemsida!
Till Svenska Volvo P1800 klubbens Facebookgrupp!
Till Officiella Facebooksidan för Svenska Volvo P1800 klubben!

© Svenska Volvo P1800 Klubben! /mike1800 " ;-) "


Inlägg: 312
Synnerligen olämpligt ämne, man har ingen som helst användning för en drinkhållare då man är ute och kör. Klubben ska dessutom inte via några kanaler vare sig officiella eller inofficiella kunna sammankopplas med drinkar och bilkörning som kan skada klubbens varumärke.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
mike1800 ge fn i mina inlägg.


Inlägg: 104
Ort: Stockholm

Dock, så gissar jag att det för alla förare som har förnuftet kvar är självklart att det inte är alkohol drink man tänker på
utan just hållare för vatten, läsk eller en mugg med kaffe....men precis som en mobil skall man ju naturligtvis inte fippla med saker som tar koncentrationen från en när man väl kör.

Det är tur att man lagligt fortfarande kan prata med medpassageraren iallafall.....tänker när det alltid fanns en skylt med
"Prata ej med föraren under färd" i bussarna......


Återgå till Tillbehör & Övrig utrustning

cron