Forumindex Bilens kategorier Interiör, kupé o dyl. Begagnade stolar ES-73?

Begagnade stolar ES-73?

stolar, paneler, mattor, solskydd, innertak, stoppning...

Inlägg 05 feb 2019, 20:30

Inlägg: 49
Någon som vet var jag kan hitta två begagnade men hela säten till min ES-73? Det ska vara bruna och jag behöver bara sittdynor och ryggstöd, inte hela stolarna med fäste och allt.

Inlägg 28 feb 2019, 21:49

Inlägg: 49
Verkar vara svårt att hitta begagnade säten...
Såg att det finns på VP Autoparts att man kan köpa någon slags överdrag i läder till såväl sits som ryggstöd för att "kränga" på. Verkar inte helt enkelt och dessutom blir det lite dyrt tycker jag...

Någon som har erfarenhet av dessa produkter från VP? Tänker på deras artikelnummer 696640 samt 696642 som kostar 2000 kr /st.

Kanske någon som har andra tips var jag kan hitta en lösning?

Inlägg 21 mar 2019, 20:54

Inlägg: 49
Verkar inte helt enkelt... Är det någon som har erfarenhet av VP Autoparts säten? Eller vet någon något alternativ till detta?

Jag kanske får nöja mig med en vettig, rejäl överdragsklädsel - men var hittar jag det? Blir ändå över 10000 kr för att byta båda sätena via VP Autoparts...

Inlägg 22 mar 2019, 09:01

Inlägg: 441
Ort: Göteborg
Jag har ingen erfarenhet av just dessa delar från VPAutopparts men jag har köpt mycket andra delar och det har alltid fungerat bra. Några gånger har prylarna inte riktigt passat och då har jag fått all hjälp jag behövt. Dom har tom gjort omkonstruktioner för att jag (och förstås andra kunder) skall bli nöjd.

Så jag skulle utan vidare handla stolsklädslar också från VP Autoparts

Sök litet på nätet så hittar du nog också vad fler än jag tycker och vilka alternativ som finns
viewtopic.php?f=13&t=185
https://www.tapatalk.com/groups/svenska ... t1242.html

Inlägg 23 mar 2019, 19:24

Inlägg: 49
Tack för hjälpen Per!! Jag ska ta mig en funderare så får vi se hur jag gör.


Återgå till Interiör, kupé o dyl.

cron